פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

בהזמנות עד 14:00 בגוש דן משלוחים מהיום להיום
אספקה מהיום להיום בגוש דן עד שעה 14:00

תקלות נפוצות במדפסת ודרכים לתיקון

זמן אספקה: 3 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
3
  • זמן אספקה: עד 3 ימים 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

 בעידן בו לכולנו – לכל המשרדים, לכל המשפחות ולכל הסטודנטים יש מדפסת, חשוב שנדע מהן התקלות הנפוצות שעלולות להתרחש, כך שבמידה והמדפסת שלנו לא תעבוד כמו שצריך לא נבהל, לא נאבד עשתונות ונדע מה לעשות כדי להחזיר אותה למצבההתקין כך שנוכל להגיש את העבודה למרצה, לסיים את שיעורי הבית לבית הספר או להכין את המסמכים החשובים לפגישה עם הלקוח.

אז מהן התקלות הנפוצות שעלולות לחבל במדפסת שלנו? לפניכם 5 תקלות נפוצות והדרך לתקן אותן.

 

מרגיז, שוב המדפסת לא מדפיסה – 5 תקלות והדרכים לתקן אותן

 

תקלה:

 

הדף נתקע – כמעט כולנו מכירים את המצב הזה בו הדף נתקע במדפסת ובעיניים מלאות כאב צועק אלינו לעזרה. במצב זה יש להבין מה גרם לדף להיתקע. יכולות להיות לתקלה כמה סיבות – יכול להיות שגלגלי הגריפה נשחקו כך שהם לא מכניסים את כל הדף למדפסת או שהדף נתקע כי הם מכניסים אותו באלכסון. סיבה נוספת שעשויה להיות הגורם לתקלה היא שהדפים שבמגש מונחים באלכסון או שאינם צמודים.

 

פתרון הבעיה:

 

פתחו את המכסה של המדפסת, הוציאו את הטונר ונסו לראות איפה הדף נמצא. לאחר שתמצאו את הדף נסו למשוך אותו (בעדינות) כך שהוא ייצא בשלמותו והכניסו את הטונר. לאחר מכן, יש לסגור את מכסה המדפסת, ליישר את כל הדפים ולנסות להדפיס שוב.

לא רואים את הדף?

במידה ולא רואים איפה הדף נתקע צריך לפתוח את מגש המדפסת האחורי (אם יש מגש אחורי), לבדוק אם הנייר נמצא שם ולבצע את הפעולה שנית. לפני הכנסת הדפים יש להזיז אותם.

הדף נקרע?

אם הדף נקרע אל תמשיכו למשוך אותו, המשיכה של הדף הקרוע עלולה להזיק לגליל שנמצא בתוך המדפסת כך שהפתרון יהיה להזמין טכנאי כדי שיתקן את המדפסת ויחליף את הגלגלים של הגריפה (יש להחליף את הגלגלים לאחר 85 אלף הדפסות בממוצע).

 

סרטון בנושא שיכול לסייע:

 

תקלה: 

 

לחצן ההדלקה לא מפעיל את המדפסת –בעיה מוכרת ומרגיזה. אז מה עושים?

 

פתרון הבעיה:

 

לרוב,המדפסת לא תדלק בגלל שיש בעיה בכבל, לכן הדבר הראשון שיש לעשות הוא להכניס את הכבל לשקע אחר. אם הבעיה לא נפתרה יש להחליף כבל או להוציא את המדפסת מהשקע, לכבות אותה למשך דקה ולהחזיר את הכבל לשקע.

 

תקלה:

 

הדפים שיוצאים מהמדפסת מלוכלכים. נו, אז מה עושים?

 

פתרון הבעיה:

 

ברוב המצבים הדפים יוצאים מלוכלכים כשהטונר נגמר או כשהטונר פגום כך שהדבר הראשון שיש לעשות הוא להחליף טונר ולנסות להדפיס שוב. אם ההדפסה עדיין יוצאת מלוכלכת צריך להזמין שירות מדפסות כי ככל הנראה האבקה נכנסה למדפסת וצריך לפרק ולנקות את הסורק. כדי למנוע מצבים כאלו רצוי לרכוש טונרים איכותיים. סיבה נוספת שעשויה להיות הגורם לתקלה היא בעיה אלקטרונית – דבר שידרוש תיקון יקר יותר, כךשבחלק מהמקרים עדיף לקנות מדפסת חדשה.

 

תקלה:

 

המדפסת נדלקת אבל לא מדפיסה. (מה, היא עובדת עליי עכשיו?)

 

פתרון הבעיה:

 

יש לבדוק אם הטונר נגמר, אם הוא נגמר יש להחליף אותו. כמובן שיש לבדוק אם יש דפים. סיבות נוספות שעשויות לגרום לתקלה הן שהכבל לא מחובר כך שיש להדק את כל הכבלים, לבטל הדפסות, לכבות מדפסת ולהדליק אותה שוב. כמו כן, יש לבדוק האם הדרייברים במחשב תקינים והאם המדפסת נמצאת במצב ON.

 

תקלה:

 

המדפסת עושה רעש (נהיה לי כאב ראש), נו, מה הפתרון?

 

פתרון לבעיה:

 

במצב זה יש להחליף את הטונר. אם התקלה לא נפתרה יש להיעזר בשירות המדפסות כי יכול להיות שגלגל השיניים או שגלגלי השיניים נשברו. כמו כן, יכול להיות שהשתמשתם בטונר שלא מתאים למדפסת ושהכנסתם אותו בכוח, זכרו: טונר לא מתאים – לא מכניסים באמצעות כוח.

 

תקלות נוספות במדפסות:

ברדר

 

 

 

תנו לנו לטפל בכל התקלות 

חברת לייזר ליין מציע שירות תיקון מדפסות למגוון מדפסות

כולל התקנה ותמיכה טכנית שוטפת 

 

מקווים שעזרנו!



מה אומרים עלינו בזאפ

  •