פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

בהזמנות עד 14:00 בגוש דן משלוחים מהיום להיום
אספקה מהיום להיום בגוש דן עד שעה 14:00

8 טיפים איך לבחור את המדפסת המתאימה ביותר לעסק שלכם

ההתפתחות הרבה שחלה בתחום המדפסות הובילה ליצירת שפע מדפסות כשלכל מדפסת יש יתרונות ייחודיים משלה כך שאם בעבר היה הצרכן זקוק למדפסת והיו לא מעט אפשרויות בחירה הרי שהיום הגיעו הצרכנים למצב בו הם לא יודעים באיזו מדפסת לבחור ואף לא מכירים את כל סוגי המדפסות וההבדלים ביניהן. אם גם אתם מחפשים מדפסת לעסק ולמשרד ומתלבטים האם לרכוש מדפסת סמסונג, ברדר, HP, XEROX, קנון או מדפסות אחרות ייתכן שנוכל לעזור לכם להתמקד. במאמר זה נתן לכם 8 טיפים יעילים שיסייעו לכם לבחור את המדפסת המתאימה ביותר.

 

איך תבחרו את המדפסת שלכם? 

 

לפניכם המדריך לבחירת המדפסת המתאימה עבורכם:

 

סוג המדפסת –תוכלו לבחור בין מגוון סוגי מדפסות: מדפסת מסוג הזרקת דיו שהיא מדפסת איכותית שמדפיסה גם בשחור לבן וגם בצבעים ונמכרת במחירים סבירים, מדפסת לייזר שהיא מדפסת מהירה ואיכותית שמתאימה לאנשים שמדפיסים כמויות גדולות, מדפסת משולבת שחוסכת הרבה מקום משום שהיא כוללת פונקציות שונות (קבלת פקסים, צילום וסריקה) ויכולה להיות מדפסת לייזר או הזרקת דיו (במקרה זה יש לקחת בחשבון שבמידה ותהיה במדפסת תקלה לא יהיה ניתן להשתמש באף אחת מהפונקציות), מדפסת פוטו שהיא מדפסת הזרקת דיו ומאפשרת למשתמשים להדפיס תמונות מרהיבות, מדפסת אלחוטית שחוסכת את הכבלים המטרידים ועובדת על הרשת האלחוטית או על קישורית Bluetooth ומדפסות ניידות שניתן לקחת לכל מקום אך הן לא מהירות ומאוד יקרות.

מהירות הדפסה –אפשר לנסות לבדוק את מהירות ההדפסה לפי מספר הדפיםשהמדפסת יכולה להדפיס בדקה. במקרה שאתם מדפיסים הרבה דפים מומלץ גם לבחור במדפסת בעלת קיבולת מגש גדולה – אפשר למצוא מדפסות בעלות קיבולת מגש של 500 דפים.

גודל – לא הגיוני לרכוש מדפסת גדולה כשהחדר בו אתם יושבים או עובדים קטן. אם החלל שלכם לא גדול חשוב שתתאימו את המדפסת לגודל הקיים. אם יש לכם הגבלה מבחינת גובה כדאי שתבחרו במדפסת שמאפשרת לכם להכניס את הדפים באופן מאוזן.

רעשים – אם אתם נוהגים להדפיס הרבה דפים חשוב שתרכשו או תשכירו מדפסת שקטה. ההמלצה שלנו היא לבחור מדפסת שלא עולה על רעש של 45 דציבל.

רזולוציה–אם אתם צריכים להפיק תמונות צבע ברמה גבוהה חשוב שתבחנו את יחידות ה –DPI של המדפסת – רזולוציה גבוהה תעיד על הדפסה יותר איכותית.
ידידותית למשתמש –בדקו האם נוח לכם להפעיל את המדפסת והאם קל להחליף בה דפים וצבע.

טונר – עלות טונר יכולה להגיע לסכומים גבוהים מאוד כך שעדיף לבחור במדפסת שמספקת מספר גבוה יותר של הדפסות תוך שימוש בטונר איכותי אם אתם מעוניינים לרכוש מדפסת מסוג הזרקת דיו העדיפו מדפסת שמכילה הרבה ראשי דיו, כך תוכלו לרכוש את הצבעים בנפרד ובהתאם לצורך. בכל מקרה הקפידו לבדוק מהו מחיר הדיו או הטונר לפני שתקנו את המדפסת.
מחיר המדפסת ואחריות – קנו מדפסת שמתאימה לתקציב שלכם אך אל תתפשרו על האיכות והקפידו לבדוק את האחריות.
כמה טיפים שיסייעו לכם לשמור על המדפסת למשך שנים.

 

לאחר שרכשתם את המדפסת חשוב שתשמרו עליה כמו שצריך. לפניכם 3 טיפים יעילים לשמירה על המדפסת שלכם:

 

א. נקו את החלק החיצוני של המדפסת מאבק ולכלוך, השתמשו במטלית מיקרופייבר ואל תשתמשו בחומרים חזקים.

ב. נקו את פנים המדפסת בהתאם להוראות היצרן, הקפידו לשים מסיכה על האף ופה כדי לא לשאוף חלקיקים.

ג. השתמשו בנייר איכותי וטונר מתאים בלבד.

שתהיה לכם רכישה מוצלחת!