פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

בהזמנות עד 14:00 בגוש דן משלוחים מהיום להיום
אספקה מהיום להיום בגוש דן עד שעה 14:00

למה דווקא מדפסת לייזר ?

כל עסק מחויב להחזיק במדפסת כלשהי במשרדיו, בין אם מדובר על מדפסת לייזר או מדפסת מכל סוג אחר. הדפסת תעודות משלוח, תעודות קבלה, חשבוניות עסקה, קבלות ומסמכים עסקיים אחרים מתבצעים בכמות גדולה בכל עסק. בנוסף לאלה קיימות תכתובות פנימיות והתכתבות עם לקוחות וספקים, הדפסת הצעות מחיר ועוד כיוצא באלה מסמכים שהם חלק אינטגרלי מהפעילות העסקית. השאלה שצריכה להישאל היא באיזו מדפסת משרדית כדאי לבחור? מרבית העסקים בוחרים במדפסת הלייזר ומייד גם תבינו מדוע.

למה דווקא מדפסת לייזר?
בתחרות שבין מדפסת הזרקת הדיו לבין מדפסת לייזר יש אמנם מקדמה רצינית למדפסת ההזרקה, פשוט כיון שהמחיר ההתחלתי של האחרונה נמוך יחסית לזה של אחותה – יריבתה מדפסת הלייזר. ואולם הפער מצטמצם במהירות ככל שגדלה כמות ההדפסות. המחיר לעמוד מודפס באמצעות לייזר נמוך בהרבה מעמוד שהודפס באמצעות הזרקת דיו. בנוסף לכך, כמות התקלות האפסית במדפסת הלייזר הופכת אותה להרבה יותר אטרקטיבית. כיון שלמדפסות המשוכללות של היום יש בדרך כלל מספר פונקציות – מדפסת, סורק ומכשיר פקס, כל תקלה בה עלולה להשבית או להאט מאד את עבודת המשרד. פועל יוצא מכך הוא כמובן עלויות אחזקה זולות הרבה יותר שלאורך הזמן מצטברות לסכומים משמעותיים.

מהירות הדפסה ותפקוד יעיל
אחד היתרונות המובהקים של מדפסת לייזר על פני מדפסות מסוגים אחרים היא מהירות ההדפסה הגדולה יחסית. מרגע שהחלקים הרלוונטיים הגיעו לטמפרטורה הרצויה שלהם, ההדפסה מהירה מאד. למעשה, במשרדים רבים מדפסת אחת משמשת מספר משתמשים. המדובר, כמובן, במקומות שיש בהם בעיית מקום.

הדפסה דו צדדית
מדפסת לייזר איכותית מצויידת בדרך כלל באפשרות להדפיס שני צדדים של דף אחד, מה שחוסך במידה ניכרת בכמות הדפים המודפסים. כך, מסמכים פנימיים המורכבים מעמודים רבים יודפסו במספר דפים מועט וגם דואר היוצא החוצה יודפס בצורה טובה מאד וידידותית מאד. המדובר, כמובן, במסמכים התופסים יותר מדף אחד. דוגמת תעודות משלוח המכילות פריטים רבים או חשבוניות כנ"ל.

בשורות לעיל לא פורטו כל היתרונות של מדפסת לייזר על פני כל האחרות למעשה. עם זאת הכיוון ברור – מדפסות הלייזר נמצאות במובנים רבים ברמה אחת מעל סוגי המדפסות האחרים וניתן להפיק מהן תועלת מרבית לאורך זמן.