פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

בהזמנות עד 14:00 בגוש דן משלוחים מהיום להיום
אספקה מהיום להיום בגוש דן עד שעה 14:00

מדפסת ברדר (Brother) – שחקן מוביל חדש בשוק המדפסות

זמן אספקה: 3 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
2
  • זמן אספקה: עד 3 ימים 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

מדפסת ברדר

מדפסת ברדר – שחקן מוביל חדש בשוק המדפסות

 

שוק המדפסות בישראל רוחש שינויים רבים בשנים האחרונות, עם התחזקותן של מדפסות הלייזר וכניסתן החזקה לשוק של המדפסות האלחוטיות. השינויים הללו חיזקו במיוחד את מדפסת ברדר, שהפכה לשחקן מרכזי במיוחד בשוק הדינאמי הזה. על הצרכן הישראלי אי אפשר לעבוד, וכשחברה בינלאומית מציגה מדפסות איכותיות, מעוצבות וחסכוניות גם יחד (גם במחיר הקנייה וגם במחיר ההדפסות לאורך זמן), הרי שלא מפתיעה העובדה שמאות מדפסות ברדר נמכרות בישראל מדי שבוע.

 מדפסת ברדר

מדפסת ברדר – הדגמים המובילים

 

נתחיל עם מדפסת ברדר מהדגם הפשוט ביותר (שהוא הכל, חוץ מפשוט…) ונתקדם כלפי מעלה. אז תנו הרבה כבוד לברדר MFC 430 – דגם ביתי נפלא אשר פועל בטכנולוגיית הזרקת הדיו ברזולוציה מקסימאלית של 1200 על 6000, מדפיס 33 דפים בדקה (צבעוני – 26), ואשר כולל פקס, סורק ומכונת צילום. זהו מכשיר ביתי נפלא שיעבוד מצוין וחסכוני לאורך שנים ארוכות.

 

נמשיך עם דגם ה-7360, המיועד למשתמשים ביתיים “כבדים”, לצד משרדים וחברות בגדלים שונים. מדובר על מדפסת ברדר בטכנולוגיית הלייזר ותחת מאפיין רשת “אתרנט”. המדפסת, הזוכה לשבחים רבים ברשת האינטרנט, מעניקה מהירות הדפסה של דף בכל 2.1 שניות, רזולוציה של 2400X 600  די.פי.איי..

 

ונסיים עם המלכה הבלתי מעורערת של מדפסות ברדר – ה-MFC 9120 CN  - זוהי מדפסת ברדר שגורמת לשאר המדפסות להיראות כמו צעצוע… מה עוד אפשר לבקש ממדפסת? בנוסף לטכנולוגיית LCD , פלט צבעוני, רזולוציה גבוהה במיוחד של 600X 2400, מהירות הדפסה המאפשרת 16 דפים בדקה, וכמובן – כולל פקס, סורק ומכונת צילום. מדובר במדפסת חסכונית ואמינה המאפשרת עבודה מרובה ללא תקלות מיוחדות ותוך חיסכון עלויות נדיר.

 מדפסת Brother

שירות הלקוחות של ברדר זמין בשבילכם בכל יום לפתרון בעיות מיידי ובסטנדרט שירות בינלאומי. אחריות בת שנה (במרבית הדגמים) מגיעה עם המדפסת, ומעניקה לכם עוד מילימטר של שקט נפשי, בנוסף לקילומטר הקיים, בעצם הרכישה של מדפסת ברדר…

 

בוחרים במצוינות. בוחרים מדפסת ברדר ולא מתפשרים על פחות.

לצפייה במדפסות שחור לבן של ברדר ליחצו כאן

 



 

מה אומרים עלינו בזאפ

  •