פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

בהזמנות עד 14:00 בגוש דן משלוחים מהיום להיום
אספקה מהיום להיום בגוש דן עד שעה 14:00

השכרת מדפסות

ישנם מקרים רבים בהם קניית מדפסת היא אינה משתלמת לצרכי המשרד. במקרים כאלו עדיף לחסוך בכסף והפתרון ההולם לכך הוא שכירת מדפסות. אפשר לעשות זאת עם מגוון סוגי מדפסות. במקרים רבים יש ביקוש רב עבור מדפסת משולבת להשכרה. ישנן שתי שיטות עיקריות עבור השכרת מדפסות והן מתאימות לתחומים ולצרכים שונים:

מסלול הצבה – זהו המסלול הנבחר ביותר והוא מותאם לעסקים המדפיסים בסדר גודל של כ-2000 דפים בחודש. בשיטה זו מציבה חברת ההשכרה את המדפסת אצל הלקוח לתקופה שנקבעה מראש והלקוח משלם בתום התקופה על מספר הדפים שהדפיס, הנספר על-ידי פעימות מונה.

מסלול ליסינג – מסלול זה מותאם לעסקים המעוניינים לקבל בעלות על המדפסת בסוף ההשכרה. במסלול זה משלם הלקוח אחת לחודש סכום שנקבע מראש ובנוסף משלם על כמות הדפים שהדפיס. תקופת ההשכרה היא מספר רב של חודשים ובסופם הבעלות על המדפסת עוברת ללקוח.

השכרת מדפסת – חוסכת כסף

ישנן סיבות רבות עבור שירות מדפסת משולבת להשכרה במקום קנייה. את היתרונות הטמונים בהשכרת מדפסת ניתן לראות בסיבות להלן:

זול יותר – ניתן להשכיר מדפסת עוצמתית יותר במחיר נמוך יותר מקנייה. הדבר חשוב בעיקר למשרדים שאינם צריכים מדפסת באופן קבוע אך אינם מעוניינים להתפשר על איכות במקרה הצורך.

השכרה לזמן קצר – ישנם מקרים בהם נדרשת המדפסת לזמן קצר בלבד, דוגמת כנסים. אין צורך להסתבך ולקנות מדפסת שישתמשו בה פעמים אחדות, ניתן לשכור מדפסת לזמן מוקצב בלבד ולחסוך בכסף.

להסיר את האחריות מהכתפיים – ניתן להיות בטוחים שאתם מקבלים מדפסת תקינה ללא תקלות טכניות. חברה מקצועית להשכרת מדפסות תדאג שלפני הגעתה אליכם, המדפסת תאובזר כראוי ותהיה מוכנה לשימוש ללא סיבוכים.

הצורך בהשכרת המדפסת במקרים רבים עדיף על קנייה. לפני רכישת מדפסת כדאי לחשוב: לכמה זמן וכמה הדפסות תצטרכו את המדפסת? האם התקציב אותו אתם מוכנים לשלם מאפשר לכם לקנות מדפסת עוצמתית וטובה העומדת בצרכים שלכם? יכול להיות שבמקרה שלכם אין צורך ברכישה…

 

השכרת מדפסות החל מ-149 ש"ח! לפרטים וייעוץ צרו קשר 073-205-1101

תוצאות: 33 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: השכרת מדפסות
לבחירת יצרן
סינונים נוספים

לבחירת יצרן טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי: